NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE DLA FIRM UCZESTNICZĄCYCH W KONGRESIE PTK
warunki i przepisy organizacyjne dla Wystawców
POBIERZ DOKUMENT - Warunki_i_przepisy_organizacyjne_dla_wystawców
ważne terminy
31 lipca 2018 | przesłanie programu sesji satelitarnej (koniecznie z tłumaczeniem na język angielski) |
31 lipca 2018 | przesłanie reklamy do drukowanego Programu Kongresu |
3 sierpnia 2018 |
składanie zamówień na dodatkowe usługi techniczne i wyposażenie stoiska:
|
13 sierpnia 2018 |
zgłoszenie planowanych aktywności na stoisku o prawdopodobnej zwiększonej frekwencji uczestników (jednorazowe wydarzenia) wszystkie tego typu aktywności na stoisku wymagają zgody Komitetu Organizacyjnego i nie mogą zaburzać przebiegu Kongresu |
13 sierpnia 2018 | potwierdzenie rezerwacji reklamy w Gazecie Kongresowej |
20 sierpnia 2018 | zgłoszenie listy uczestników dla grupowych zamówień fee |
27 sierpnia 2018 | przesłanie okazowych egzemplarzy insertów do teczek do akceptacji przez Komitet Organizacyjny w formacie pdf lub jpg (skan, zdjęcie, projekt zatwierdzony do produkcji) |
31 sierpnia 2018 | składanie zamówień na usługi transportu, spedycji i magazynowania |
31 sierpnia 2018 | przesłanie reklamy do Gazety Kongresowej |
10 września 2018 | dostarczenie insertów na teren EXPO Kraków w godzinach 8:00-16:00 – jedyny możliwy termin |
10-12 września 2018 | dostarczenie materiałów na stoisko na teren EXPO Kraków w godzinach 8:00-16:00 |
miejsce i obiekt
Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków
ul. Galicyjska 9, Kraków
ZOBACZ OBIEKT - http://expokrakow.com/pl/
http://www.targi.krakow.pl/pl/
spedycja i magazynowanie
Z uwagi na uwarunkowania obiektu, w którym odbywa się Kongres, obsługa Wystawców w zakresie magazynów i spedycji będzie realizowana przez firmę Transmeble International Sp. z o.o., która jest oficjalnym i wyłącznym spedytorem obsługującym obiekt EXPO Kraków.
Firma Transmeble International przyjmuje zlecenia na:
- magazynowanie materiałów oraz pustych opakowań w czasie trwania wydarzenia oraz przed i po wydarzeniu
- dostarczanie materiałów na stoisko w czasie trwania wydarzenia
- usługi rozładunkowe i załadunkowe
- spedycję lotniczą, drogową i morską
- obsługę celną
POBIERZ DOKUMENT - Kongres_PTK_magazynowanie_spedycja_zasady_2018
W szczególności prosimy o zwrócenie uwagi na zasady przesyłania materiałów przeznaczonych na INSERTY lub NA STOISKO i terminów z tym związanych. Dokument zawiera również informacje jak opisać poszczególne przesyłki. Bardzo prosimy o kierowanie się wytycznymi zawartymi w dokumencie.
W tym roku przesyłki zawierające INSERTY do toreb kongresowych będą przyjmowane w obiekcie WYŁĄCZNIE 10 września w godzinach 8:00 – 16:00. Nie będzie możliwości odbioru przesyłek przed lub po tym terminie.
Rozliczenia finansowe prowadzone będą bezpośrednio pomiędzy Państwa firmą a Transmeble International Sp. z o.o.
dodatkowe usługi techniczne (zabudowa i wyposażenie stoiska)
Obsługą zamówień dotyczących usług technicznych i dodatkowego wyposażenia zajmuje się operator obiektu EXPO Kraków – Targi w Krakowie Sp. z o.o.
Targi w Krakowie Sp. z o.o. przyjmują i realizują zamówienia na:
- energię elektryczna, wodę, sprężone powietrze
- podwieszenia elementów
- zabudowę standardową stoiska
- meble i dodatkowe wyposażenie (standard oraz premium)
- stałe łącze internetowe
- sprzątanie stoiska
- obsługa stoiska – hostessa, ochrona
Wszystkie niezbędne formularze zamówień, cenniki i regulaminy dotyczące zabudowy stoisk oraz dodatkowych usług technicznych dostępne są na stronie internetowej:
http://ptkardio2018.targi.krakow.pl/pl/
W szczególności prosimy o zwrócenie uwagi na termin zamówień dodatkowych usług technicznych: 3 sierpnia 2018 oraz o obowiązku przedstawienia technicznego projektu zabudowy stoiska przed przystąpieniem do montażu.
Formularze są edytowalne. Należy je uzupełnić, podpisać / opieczętować i przesłać na adres mailowy:
Wszystkie pytania techniczne i formalne prosimy również kierować na powyższy adres mailowy.
Rozliczenia finansowe prowadzone będą bezpośrednio pomiędzy Państwa firmą a Targi w Krakowie Sp. z o.o.
Wszystkie w/w działania będą prowadzone są przy wsparciu Grupy casusBTL:
Robert Michalak, Key Account Manager
Anna Lemańska, Project manager